مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:202023-08-31سياسي

سردار سلامی: تردد از خوزستان به سمت کربلا روان و بدون مشکل است 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه،گفت: خوشرویی، سعه صدر و رفتار مهربانانه ماموران فراجا با زائران حسینی با وجود شرایط سخت و گرمای طاقت فرسای مرزها بسیار ارزشمند است.

- ایسنا/خوزستان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه،گفت: خوشرویی، سعه صدر و رفتار مهربانانه ماموران فراجا با زائران حسینی با وجود شرایط سخت و گرمای طاقت فرسای مرزها بسیار ارزشمند است.

سردار حسین سلامی امروز (9 شهریورماه) در حاشیه حضور در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، از خدمت سانی ماموران فراجا به زائران حسینی قدردانی کرد و گفت: صمیمانه از سردار رادان، فرماندهان، ماموران و تک تک کارکنان انتظامی در هر نقطه ای که هستند و این خدمت بزرگ را با فداکاری انجام می دهند تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خوزستان مردم با عاطفه ای دارد و دروازه ورود به سرزمین بهشت است، افزود: آنچه که مشاهده می کنیم این است که با همکاری تمامی دستگاه ها و نیروهای مسلح، تردد مردم به سمت کربلای حسینی کاملا روان و بدون هر گونه مشکلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: تردد از خوزستان به سمت کربلا روان و بدون مشکل است 

سردار سلامی: تردد از خوزستان به سمت کربلا روان و بدون مشکل است